Regulamin sklepu EasyWiFi.pl
Klient składający zamówienie jest zobowiązany do zapoznania się z poniższym regulaminem
§ 1 Postanowienia ogólne
1. Właścicielem sklepu oraz marki „EasyWiFi.pl” jest firma STL Development Kijak Sp.J. z siedzibą we Wrzosowej przy ul. Długa 1B prowadząca działalność gospodarczą pod numerem Regon 243190908 oraz NIP : 573-284-47-57 , zarejestrowaną w KRS pod numerem : 0000452278
2. Firma zajmuje się sprzedażą wysyłkową drobnych artykułów elektroniki użytkowej m.in.: kamery WiFi IP, lokalizatory GPS, wzmacniacze GSM, anteny WiFi, kamery samochodowe itp.
§ 2 Składanie zamówień
1. Ceny towarów znajdujących się w sklepie są cenami brutto i podane są w polskich złotych. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki oraz nie obejmują ewentualnych opłat celnych, które mogą pojawić się w przypadku wysłania produktu poza granice Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Zamówienia mogą być składane jedynie za pośrednictwem strony sklepu internetowego www.easywifi.pl
3. Zamówienia za pośrednictwem sklepu można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
4. Aby zamówienie złożone za pośrednictwem sklepu zostało zrealizowane prawidłowe, niezbędne jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie prawdziwych danych niezbędnych do dokonania przesyłki zamówionego towaru.
5. Po złożeniu przez klienta zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu na adres e-mailowy podany przy zamówieniu potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
6. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji „za pobraniem”.
7. Każdy produkt oferowany w sklepie pochodzi z legalnego źródła, jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie.
8. Ceny podane w sklepie dotyczą ilości detalicznych – do 5 sztuk. W przypadku zainteresowania większą ilością danego asortymentu ceny ustalane są indywidualnie z Kupującym.
§ 3 Koszty i termin wysyłki
1. Przesyłka wysyłana jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep poinformuje klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
2. Przesyłka zostanie wysłana zgodnie z terminem podanym przy każdym produkcie na stronach serwisu, jest to orientacyjny czas wysyłki i może on ulec wydłużeniu o maksymalnie 2 dni w przypadku przesunięć między magazynowych w celu kompletacji zamówienia, dotyczy on zamówień z opcją przesyłki "za pobraniem". Przy wyborze opcji płatności "przelew" lub "płatność kartą lub przelewem online" do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
3. Zamówiony towar dostarcza firma kurierska SIÓDEMKA oraz Poczta-Polska. Towar doręczany jest od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Orientacyjny czas doręczenia przesyłek kurierskich wynosi do 3 dni roboczych od momentu wysłania oraz do 7 dni w przypadku przesyłek Pocztowych
4. W przypadku opóźnień w doręczeniu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi. Sklep EasyWiFi.pl sprawdzi przyczynę opóźnienia, a także poinformuje Kupującego o przewidywanym terminie doręczenia. (Kontakt : Kom. +48 605 453 403 , Tel.+48 34 343 66 95 , Tel.+48 34 343 60 99 , Email : sklep@easywifi.pl).
5. Koszty przesyłki pokrywa nabywca. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu oraz sposobu płatności. Maksymalna waga paczki może wynosić 31,5 kg. - dotyczy to przesyłki pocztowej oraz kurierskiej.
Paczki zagraniczne wysyłamy do dowolnego kraju UE za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Pocztą-Polską. Koszt wysyłki jest zależny od kraju przeznaczenia, wagi przesyłki oraz obecnego kursu walut, w przypadku zainteresowania wysyłką zagranicę prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia z obsługą sklepu. (Kontakt : Kom. +48 605 453 403 , Tel.+48 34 343 66 95 , Tel.+48 34 343 60 99 , Email : sklep@easywifi.pl).
6. Umożliwiamy odbiór osobisty w naszym sklepie wyłącznie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym (Kom. +48 605 453 403 , Tel.+48 34 343 66 95 , Tel.+48 34 343 60 99) lub mailowym pod adresem : sklep@easywifi.pl.
7. W przypadku wyboru wysyłki Pocztą-Polską przesyłki nie są ubezpieczone, jednocześnie zachęcamy do wyboru niewiele droższej przesyłki kurierskiej która jest ubezpieczoną do wartości zamówienia ( maksymalnie 5000zł) bez ponoszenia przez państwa dodatkowych kosztów.
8. Podana cena za przesyłki (pocztowe oraz kurierskie) jest stałą i dotyczy przesyłki o wadze do 31,5kg
§ 4. Modyfikacja zamówienia i poprawienie błędnych danych.
1. Zmian, poprawienia błędnych danych w zamówieniu, jak również rezygnacji z zamówienia Kupujący może dokonać aż do momentu wysłania zamówionego towaru do Kupującego.
2. Powyższych czynności można dokonać samodzielnie w panelu administracyjnym Zarejestrowanego Użytkownika lub kontaktując się z Biurem Obsługi telefonicznie bądź za pomocą poczty elektronicznej.
§ 5 Płatności
1. Przelew (przedpłata) - Płatność dokonywana jest przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy na podstawie złożonego zamówienia. W przypadku przelewów z zagranicznych banków Nabywca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów wynikających z prowizji banków nadających i odbierających przelew oraz pośredniczących w transakcjach przekazu pieniędzy i jest uzależniony od aktualnych prowizji w danym banku.
2. Za Pobraniem - Nabywca dokonuje płatności za przesyłkę listonoszowi bądź kurierowi przy odbiorze zamówionego towaru. W takim przypadku prosimy o wcześniejsze przygotowanie kwoty odpowiadającej wysokości pobrania
3. Płatności Elektroniczne - Szybkie płatności on-line dokonywane poprzez pośrednika. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
W przypadku korzystania z Płatności Elektronicznych obsługiwanych przez pośrednika nie doliczamy żadnych prowizji.
4. Płatność PayPal - Szybkie płatności on-line dokonywane poprzez pośrednika PayPal.
W przypadku korzystania z Płatności PayPal nie doliczamy żadnych prowizji.
5. Gotówka - Nabywca dokonuje płatności gotówką podczas odbioru osobistego w salonie Sprzedawcy (Długa 1B , 42-263 Wrzosowa).
6. Na wpłaty oczekujemy 7 dni roboczych , po tym terminie w przypadku braku przelewu zamówienie zostanie anulowane.
§ 6 Gwarancje i reklamacje
1. Wszystkie sprzedawane produkty są nowe nie używane i objęte 12 miesięczną gwarancją, realizowaną przez naszą firmę
(gwarancja udzielana przez gwaranta nie ogranicza , nie zawiesza i nie wyłącza praw wynikających z ustaw konsumenckich) ,
a w przypadku zakupów konsumenckich ma zastosowanie również Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem:
e-mail: sklep@easywifi.pl
w formie pisemnej na adres Sprzedawcy:
STL Development Kijak Sp.J. Długa 1B , 42-263 Wrzosowa.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
-imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, mile widziany numer telefonu.
-datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji.
-przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego.
-wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający
zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
§ 7 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy,
Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności z zastrzeżeniem
art. 33 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta o brzmieniu ( Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia
rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów )
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli.
Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, do pobrania poniżej z naszego serwera :
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy : http://www.easy-wifi.pl/oswiadczenie.pdf
(oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy a nie reklamacji)
Przesyłkę wraz z oświadczeniem należy odesłać na swój koszt na adres:
STL Development Kijak Sp.J. Długa 1B , 42-263 Wrzosowa.
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Konsument o ile nie zaznaczono
inaczej w opisie przedmiotu lub w opcjach dostawy pojawiły się możliwości wysyłki z darmowym zwrotem i
jedna z nich została wybrana przez Kupującego (w innych przypadkach Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru).
Oferowane przez nas towary z uwagi na swój rozmiar może zostać odesłany Pocztą Polską w zależności od wymiaru
listem poleconym lub paczką pocztową.
Obowiązujący cennik Poczty Polskiej dostępny jest pod adresem :http://cennik.poczta-polska.pl/
Brak odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi)
w odniesieniu do umów:
•o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany
przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
•w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą
wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
•w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
•w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
•w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania
nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
•w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
•w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie
może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
•w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca
świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania
naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
•w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
•o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
•zawartej w drodze aukcji publicznej;
•o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług
związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
•o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta
przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Firma STL Development Kijak Sp.J. z siedzibą we Wrzosowie ul. Długa 1B zobowiązuje się do
dostarczenia produktu bez wad z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy
Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Częstochowie. Informacje o sposobie dostępu do ww.
trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:
http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Dokładny opis sprzedawanego przedmiotu znajduje się w treści oferty – zawiera
on nazwę przedmiotu główne cechy , przybliżony sposób działania oraz zdjęcia towaru będącego przedmiotem oferty.
§ 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
1. Wraz z akceptacją regulaminu klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.
2. W przypadku zakupów konsumenckich ma zastosowanie:
- Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
§ 9 Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
2. Zgodnie z art. 558 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Z 1964r. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.) odpowiedzialność Easy-Trade Poland Łukasz Kijak z tytułu rękojmi, w odniesieniu do Kupującego nie będącego Konsumentem w świetle obowiązujących przepisów prawa, zostaje wyłączona.
3. Przy składaniu zamówienia Nabywca wyraża jednocześnie zgodę na postanowienia niniejszego Regulaminu oraz potwierdza fakt zapoznania go z prawem odstąpienia od umowy wynikającego z obowiązujących przepisów.
4. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy dla miejsca złożenia zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).
5. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do zamówień będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 7 dniach od daty ich publikacji na stronie internetowej.
6. Ceny obowiązujące w sklepie są cenami brutto i obowiązując na dzień złożenia zamówienia.
Data opublikowania regulaminu 25.12.2014r.