Warunki Gwarancji / Reklamacji w sklepie EasyWiFi.pl
Klient
składający zamówienie jest zobowiązany do zapoznania się z poniższym warunkami
reklamacji / gwarancji.
UWAGA !!
Zanim
jakikolwiek zakupiony uprzednio u nas towar zostanie przesłany do naszej firmy,
niezależnie, czy jest to przesyłka reklamacyjna czy zwrot do sprzedawcy w
terminie do 10dni zawsze jest NIEZBĘDNY wcześniejszy kontakt na adres
e-mail: serwis@easywifi.pl
Pracujemy od
poniedziałku do piątku 9.00 - 17.00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
Adres: Sklep
EasyWiFi.pl , ul. Długa 1B, 42-263 Wrzosowa.
Zwroty
towarów/reklamacje odesłane za pobraniem nie są odbierane.
Warunki
gwarancji zostały opisane poniżej, natomiast informacje o zwrotach do 10dni w
regulaminie sklepu – punkt 7.
Formularz
zwrotu/reklamacji jest dołączony do każdej przesyłki
Gwarancja
udzielana przez STL Development Kijak Sp.j z siedzibą długa 1B
42-263 Wrzosowa będącą właścicielem sklepu EasyWiFi.pl.
Gwarancja
dotyczy produktów, które nie posiadają odrębnych gwarancji producenta. Wszelkie
inne towary z gwarancją producenta, należy w razie reklamacji wysyłać
bezpośrednio do serwisów producenckich, których dane są umieszczone w Kartach
Gwarancyjnych. Urządzenia z gwarancją zewnętrzną producenta mają załączone
własne druki reklamacyjne, karty gwarancyjne lub nalepki reklamacyjne na
kartonach wraz z instrukcją składania takich reklamacji.
Sklep
EasyWiFi.pl nie pośredniczy w realizacji gwarancji zewnętrznych. Na pozostałe
urządzenia, które nie są objęte gwarancjami zewnętrznymi producentów, zakupione
w sklepie EasyWiFi.pl i oklejone naszymi plombami, lub posiadające nasz dokument
zakupu, udzielamy gwarancji 12 miesięcy (na zasilacze dołączone do urządzeń 6
miesięcy), pod warunkiem użytkowania towaru zgodnie z przeznaczeniem.
Gwarancja
obejmuje tylko pierwszego kupującego i nie jest przenoszona dalej.
Przesyłki z
zamówionym towarem należy sprawdzić przy kurierze w momencie odbioru. W razie
stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki lub jej zawartości bez względu na
stan opakowania, należy spisać protokół szkody z kurierem. Tylko na podstawie
spisanego protokołu w dniu odbioru będą uwzględniane reklamacje. Wypełniony
protokół szkody należy przesłać do nas listownie lub mailem. W przypadku
gwarancji prosimy o odesłanie towaru do rozpatrzenia reklamacji i naprawy
najtańszą przesyłką rejestrowaną – list polecony ekonomiczny lub paczka pocztowa
ekonomiczna względnie przesyłkami rejestrowanymi innych operatorów, np.: Inpost
na adres:
Sklep EasyWiFi.pl , ul. Długa 1B, 42-263 Wrzosowa
Do przesyłki winien być dołączony
wypełniony druk reklamacyjny – z opisem usterki oraz kopia dowodu zakupu –
paragonu lub FV
Formularz
zwrotu/reklamacji jest dołączony do każdej przesyłki
WARUNKI
GWARANCJI:
1.
Niniejsza gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży i
wyłącznie bezpośredniemu Nabywcy sprzętu i nie jest przenoszona na inne osoby
oraz ważna jest na terytorium RP.
2.
Warunkiem skorzystania z prawa do gwarancji jest przedstawienie karty
gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu.
3.
Karta gwarancyjna bez poprawnie wypełnionych wszystkich pozycji oraz bez podpisu
Nabywcy jest nieważna.
4.
Zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać nie później niż w ciągu 2 tygodni od
ujawnienia się wady towaru.
5.
Do przesyłki powinien zostać dołączony wypełniony formularz zwrotu/reklamacji
oraz kopia dowodu zakupu zaś reklamowany towar należy należycie spakować.
6.
Odpowiedzialność za należyte opakowanie sprzętu oraz ewentualne uszkodzenia
sprzętu w czasie transportu do miejsca nabycia ponosi Nabywca.
7.
W przypadku dostarczenia sprzętu w stanie niekompletnym, braku formularza
reklamacji/zwrotu, niedokonania zgłoszenia reklamacyjnego firma STL Development
Kijak Sp.j zastrzega sobie prawo odmowy dokonania naprawy z uwagi na
niespełnienie przez Nabywcę warunków gwarancji.
8.
Do dokonywania napraw w okresie gwarancji uprawniony jest wyłącznie dział
serwisowy STL Development Kijak Sp.j. Jakiekolwiek naprawy lub
modyfikacje sprzętu (w tym wymiana oprogramowania wewnętrznego "firmware")
dokonywane przez Nabywcę lub osoby trzecie poza działem serwisowym STL
Development Kijak Sp.j bez jego wiedzy, zgody lub pisemnego upoważnienia
powodują utratę uprawnień gwarancyjnych.
9.
W przypadku gdy sprzęt opatrzony został plombami lub nalepkami gwarancyjnymi (sticker)
prawo do gwarancji nie przysługuje Nabywcy w przypadku ich zerwania lub
uszkodzenia.
10.
Firma STL Development Kijak Sp.j jako gwarant zastrzega sobie prawo oceny
kwalifikacji uszkodzeń (czy podlegają one naprawom gwarancyjnym).
11.
Jeżeli przeprowadzone przez firmę STL Development Kijak Sp.j testy nie
potwierdzą istnienia opisanej przez Nabywcę wady objętej gwarancją, firma STL
Development Kijak Sp.j zastrzega sobie prawo obciążenia Nabywcy wynikającymi
stąd kosztami – serwisu, sprawdzenia, odesłania do Klienta.
12.
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fizyczne sprzętu. W szczególności gwarancją
nie są objęte następujące wady i uszkodzenia sprzętu:
- spowodowane
oddziaływaniem zewnętrznego promieniowania jonizującego, pola magnetycznego lub
będące następstwem zawilgocenia, urazów mechanicznych, przepięć elektrycznych
itp. oraz wynikłe z eksploatacji sprzętu w skrajnie niekorzystnych warunkach, np.
duże zapylenie, itp..
- spowodowane
niezgodnym z instrukcją obsługi korzystaniem, użytkowaniem, transportem,
składowaniem lub przechowywaniem
- spowodowane
lub wynikające z używania sprzętu łącznie z innymi urządzeniami nie
przeznaczonymi do używania ze sprzętem lub też z innymi urządzeniami, niż
zalecane przez Producenta w instrukcji obsługi lub w opisie funkcjonalności
itp.;
- będące
następstwem oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych i termicznych;
- będące
następstwem posługiwania się sprzętem niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami
obsługi i korzystania ze sprzętu lub z instrukcja producenta oraz wynikłe z
samowolnego wykonywania napraw, przeróbek lub modyfikacji sprzętu (w tym wymiany
oprogramowania wewnętrznego "firmware")
- będące
następstwem przepięcia w znajdującej się poza sprzętem instalacji elektrycznej;
- spowodowane
zalaniem sprzętu jakimkolwiek płynem lub jego zanieczyszczeniem oraz powstałe w
wyniku używania środków chemicznych do czyszczenia lub nieodpowiednią
konserwacją i działaniami mającymi na celu wyczyszczenie sprzętu;
13.
Gwarancja nie obejmuje akcesoriów (materiałów eksploatacyjnych) takich jak
słuchawki, piloty, uchwyty, pokrowce, kable USB i AV, ładowarki, zasilacze wraz
z kablami zasilającymi, CD ze sterownikami i oprogramowaniem, baterie oraz
akumulatorki czy inne, które są dodatkowo dołączone do urządzenia. Elementy te
określone jako akcesoria (materiały eksploatacyjne), ze względu na swój
charakter posiadają okres żywotności eksploatacyjnej. Wbudowane oraz wymienne
baterie i akumulatorki objęte są gwarancją przez okres miesiąca reszta
akcesoriów objętych jest gwarancją 6 miesięcy chyba że warunki gwarancji
stanowią inaczej.
14.
Nabywca traci uprawnienia wynikające z niniejszej gwarancji w przypadku:
- dokonania
jakiejkolwiek naprawy lub przeróbki sprzętu we własnym zakresie (w tym wymiany
oprogramowania wewnętrznego "firmware"), przez osobę trzecią albo powierzenia
wykonania naprawy innej osobie, niż upoważnionemu pracownikowi działu
serwisowego
STL Development
Kijak Sp.j;
- stwierdzenia
naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb gwarancyjnych, albo zakrycia lub
zaklejenia ich w sposób uniemożliwiający ich prawidłowe odczytanie;
- stwierdzenia
uszkodzenia, naruszenia lub usunięcia numerów seryjnych bądź innych oznaczeń
identyfikujących sprzęt albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający
prawidłowy odczyt oznaczeń sprzętu;
- utraty
niniejszego dokumentu (karta gwarancyjna);
- upływu
okresu gwarancji.
15.
STL Development Kijak Sp.j. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za
wady ukryte sprzętu.
16.
STL Development Kijak Sp.j. nie odpowiada za utracone w rezultacie ujawnienia
się wady dane oraz oprogramowanie zainstalowane na sprzęcie jak również z tytułu
poniesionych przez Nabywcę kosztów odtworzenia (odzyskania) danych i ponownej
instalacji oprogramowania lub jego ponownego nabycia i uzyskania licencji.
17.
STL Development Kijak Sp.j. nie odpowiada za szkody i utracone korzyści Nabywcy
wynikające z konieczności przedłożenia sprzętu do naprawy oraz za wszelkie
szkody Nabywcy wynikające z opóźnienia naprawy gwarancyjnej sprzętu.
18.
W przypadku braku możliwości naprawy towar podlega wymianie. W przypadku braku
możliwości naprawy lub wymiany zastrzegamy sobie prawo do zaoferowania Klientowi
ekwiwalentnego towaru o nie niższych możliwościach użytkowych pochodzącego od
innego producenta.
TERMIN
REKLAMACJI:
Według
obowiązujących przepisów, sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, czyli
określenie, czy produkt będzie naprawiany czy nie (uznanie lub nie uznanie
reklamacji). Czas procesu naprawy nie jest prawnie określony, mówi się o
załatwieniu sprawy bez zbędnego opóźnienia. Biorąc pod uwagę przepisy,
informujemy, ze reklamacje na towary, których serwisy znajdują się poza terenem
naszego kraju, mogą trwać około jednego miesiąca, a nawet w wyjątkowych
sytuacjach ten czas przekraczać. W wielu przypadkach, do urządzeń dołączona jest
karta gwarancyjna pozwalająca na samodzielne reklamowanie urządzenia w serwisie
producenta. Wówczas obowiązują Klienta okresy naprawy przez serwis producencki
określone w warunkach gwarancji producenckiej. W razie wątpliwości prosimy o
kontakt z serwisem: serwis@easywifi.pl
·
MAIL: serwis@easywifi.pl
NIP:
573-284-47-57
REGON:
243190908 , KRS : 0000452278
Sklep
EasyWiFi.pl, ul.
Długa 1B,
42-263 Wrzosowa
Czynne
poniedziałek-piątek w godzinach: 9:00 do 17:00