logo
Twój koszyk jest pusty
Strona głównaProduktyPromocjeNowościPomocRegulaminPanel klientaKontakt


Zaawansowane wyszukiwanie
-- Anteny DVB-T (0)
-- Tunery DVB-T (MPEG-4) / Dekodery STB (0)
-- TV i Video (4)
Detektory/Wykrywacze/Sterowniki (0)
Kamery IP (126)
Odbiorniki GPS (0)
Oświetlenie (0)
-- Żarówki (0)
Piloty Samokopiujące / Uniwersalne (0)
-- Piloty kopiujące STAŁY KOD 433.92MHz (0)
Access Pointy 2.4 GHz (0)
-- miniPCI (0)
-- PCI (0)
-- PCMCIA / ExpressCard (0)
-- USB (1)
Anteny 5Ghz (0)
Karty radiowe 5Ghz (0)
-- Kable USB (6)
-- Pigtaile (0)
-- Uchwyty masztowe (0)
MikroTik (0)
-- Akcesoria (0)
-- Moduły radiowe (0)
-- Akcesoria (0)
-- Karty sieciowe (0)
-- Switche / Routery (0)
-- Zasilacze (1)
-- Pozostałe (0)
-- Zasilające - AC (0)
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie??
Wpisz swój adres e-mail!



Warunki Gwarancji / Reklamacji w sklepie EasyWiFi.pl

Klient składający zamówienie jest zobowiązany do zapoznania się z poniższym warunkami reklamacji / gwarancji.


 

UWAGA !!

Zanim jakikolwiek zakupiony uprzednio u nas towar zostanie przesłany do naszej firmy, niezależnie, czy jest to przesyłka reklamacyjna czy zwrot do sprzedawcy w terminie do 10dni zawsze jest NIEZBĘDNY wcześniejszy kontakt na adres e-mail: serwis@easywifi.pl

Pracujemy od poniedziałku do piątku 9.00 - 17.00 poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.

 

Adres: Sklep EasyWiFi.pl , ul. Długa 1B, 42-263 Wrzosowa.

 

Zwroty towarów/reklamacje odesłane za pobraniem nie są odbierane.

 

Warunki gwarancji zostały opisane poniżej, natomiast informacje o zwrotach do 10dni w regulaminie sklepu – punkt 7.

 

Formularz zwrotu/reklamacji jest dołączony do każdej przesyłki

 

Gwarancja udzielana przez STL Development Kijak Sp.j z siedzibą długa 1B  42-263 Wrzosowa będącą właścicielem sklepu EasyWiFi.pl.

Gwarancja dotyczy produktów, które nie posiadają odrębnych gwarancji producenta. Wszelkie inne towary z gwarancją producenta, należy w razie reklamacji wysyłać bezpośrednio do serwisów producenckich, których dane są umieszczone w Kartach Gwarancyjnych. Urządzenia z gwarancją zewnętrzną producenta mają załączone własne druki reklamacyjne, karty gwarancyjne lub nalepki reklamacyjne na kartonach wraz z instrukcją składania takich reklamacji.

Sklep EasyWiFi.pl nie pośredniczy w realizacji gwarancji zewnętrznych. Na pozostałe urządzenia, które nie są objęte gwarancjami zewnętrznymi producentów, zakupione w sklepie EasyWiFi.pl i oklejone naszymi plombami, lub posiadające nasz dokument zakupu, udzielamy gwarancji 12 miesięcy (na zasilacze dołączone do urządzeń 6 miesięcy), pod warunkiem użytkowania towaru zgodnie z przeznaczeniem.

 

Gwarancja obejmuje tylko pierwszego kupującego i nie jest przenoszona dalej.

 

Przesyłki z zamówionym towarem należy sprawdzić przy kurierze w momencie odbioru. W razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki lub jej zawartości bez względu na stan opakowania, należy spisać protokół szkody z kurierem. Tylko na podstawie spisanego protokołu w dniu odbioru będą uwzględniane reklamacje. Wypełniony protokół szkody należy przesłać do nas listownie lub mailem. W przypadku gwarancji prosimy o odesłanie towaru do rozpatrzenia reklamacji i naprawy najtańszą przesyłką rejestrowaną – list polecony ekonomiczny lub paczka pocztowa ekonomiczna względnie przesyłkami rejestrowanymi innych operatorów, np.: Inpost na adres:

 

Sklep EasyWiFi.pl , ul. Długa 1B, 42-263 Wrzosowa

 

Do przesyłki winien być dołączony wypełniony druk reklamacyjny – z opisem usterki oraz kopia dowodu zakupu – paragonu lub FV

 

Formularz zwrotu/reklamacji jest dołączony do każdej przesyłki

 

WARUNKI GWARANCJI:

1. Niniejsza gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży i wyłącznie bezpośredniemu Nabywcy sprzętu i nie jest przenoszona na inne osoby oraz ważna jest na terytorium RP.

2. Warunkiem skorzystania z prawa do gwarancji jest przedstawienie karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu.

3. Karta gwarancyjna bez poprawnie wypełnionych wszystkich pozycji oraz bez podpisu Nabywcy jest nieważna.

4. Zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać nie później niż w ciągu 2 tygodni od ujawnienia się wady towaru.

5. Do przesyłki powinien zostać dołączony wypełniony formularz zwrotu/reklamacji oraz kopia dowodu zakupu zaś reklamowany towar należy należycie spakować.

6. Odpowiedzialność za należyte opakowanie sprzętu oraz ewentualne uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do miejsca nabycia ponosi Nabywca.

7. W przypadku dostarczenia sprzętu w stanie niekompletnym, braku formularza reklamacji/zwrotu, niedokonania zgłoszenia reklamacyjnego firma STL Development Kijak Sp.j zastrzega sobie prawo odmowy dokonania naprawy z uwagi na niespełnienie przez Nabywcę warunków gwarancji.

8. Do dokonywania napraw w okresie gwarancji uprawniony jest wyłącznie dział serwisowy STL Development Kijak Sp.j. Jakiekolwiek naprawy lub modyfikacje sprzętu (w tym wymiana oprogramowania wewnętrznego "firmware") dokonywane przez Nabywcę lub osoby trzecie poza działem serwisowym STL Development Kijak Sp.j bez jego wiedzy, zgody lub pisemnego upoważnienia powodują utratę uprawnień gwarancyjnych.

9. W przypadku gdy sprzęt opatrzony został plombami lub nalepkami gwarancyjnymi (sticker) prawo do gwarancji nie przysługuje Nabywcy w przypadku ich zerwania lub uszkodzenia.

10. Firma STL Development Kijak Sp.j jako gwarant zastrzega sobie prawo oceny kwalifikacji uszkodzeń (czy podlegają one naprawom gwarancyjnym).

11. Jeżeli przeprowadzone przez firmę STL Development Kijak Sp.j testy nie potwierdzą istnienia opisanej przez Nabywcę wady objętej gwarancją, firma STL Development Kijak Sp.j zastrzega sobie prawo obciążenia Nabywcy wynikającymi stąd kosztami – serwisu, sprawdzenia, odesłania do Klienta.

12. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fizyczne sprzętu. W szczególności gwarancją nie są objęte następujące wady i uszkodzenia sprzętu:

 

-         spowodowane oddziaływaniem zewnętrznego promieniowania jonizującego, pola magnetycznego lub będące następstwem zawilgocenia, urazów mechanicznych, przepięć elektrycznych itp. oraz wynikłe z eksploatacji sprzętu w skrajnie niekorzystnych warunkach, np. duże zapylenie, itp..

-         spowodowane niezgodnym z instrukcją obsługi korzystaniem, użytkowaniem, transportem, składowaniem lub przechowywaniem

-         spowodowane lub wynikające z używania sprzętu łącznie z innymi urządzeniami nie przeznaczonymi do używania ze sprzętem lub też z innymi urządzeniami, niż zalecane przez Producenta w instrukcji obsługi lub w opisie funkcjonalności itp.;

-         będące następstwem oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych i termicznych;

-         będące następstwem posługiwania się sprzętem niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi i korzystania ze sprzętu lub z instrukcja producenta oraz wynikłe z samowolnego wykonywania napraw, przeróbek lub modyfikacji sprzętu (w tym wymiany oprogramowania wewnętrznego "firmware")

-         będące następstwem przepięcia w znajdującej się poza sprzętem instalacji elektrycznej;

-         spowodowane zalaniem sprzętu jakimkolwiek płynem lub jego zanieczyszczeniem oraz powstałe w wyniku używania środków chemicznych do czyszczenia lub nieodpowiednią konserwacją i działaniami mającymi na celu wyczyszczenie sprzętu;

 

13. Gwarancja nie obejmuje akcesoriów (materiałów eksploatacyjnych) takich jak słuchawki, piloty, uchwyty, pokrowce, kable USB i AV, ładowarki, zasilacze wraz z kablami zasilającymi, CD ze sterownikami i oprogramowaniem, baterie oraz akumulatorki czy inne, które są dodatkowo dołączone do urządzenia. Elementy te określone jako akcesoria (materiały eksploatacyjne), ze względu na swój charakter posiadają okres żywotności eksploatacyjnej. Wbudowane oraz wymienne baterie i akumulatorki objęte są gwarancją przez okres miesiąca reszta akcesoriów objętych jest gwarancją 6 miesięcy chyba że warunki gwarancji stanowią inaczej.

14. Nabywca traci uprawnienia wynikające z niniejszej gwarancji w przypadku:

 

-         dokonania jakiejkolwiek naprawy lub przeróbki sprzętu we własnym zakresie (w tym wymiany oprogramowania wewnętrznego "firmware"), przez osobę trzecią albo powierzenia wykonania naprawy innej osobie, niż upoważnionemu pracownikowi działu serwisowego STL Development Kijak Sp.j;

-         stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb gwarancyjnych, albo zakrycia lub zaklejenia ich w sposób uniemożliwiający ich prawidłowe odczytanie;

-         stwierdzenia uszkodzenia, naruszenia lub usunięcia numerów seryjnych bądź innych oznaczeń identyfikujących sprzęt albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający prawidłowy odczyt oznaczeń sprzętu;

-         utraty niniejszego dokumentu (karta gwarancyjna);

-         upływu okresu gwarancji.

 

15. STL Development Kijak Sp.j. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady ukryte sprzętu.

16. STL Development Kijak Sp.j. nie odpowiada za utracone w rezultacie ujawnienia się wady dane oraz oprogramowanie zainstalowane na sprzęcie jak również z tytułu poniesionych przez Nabywcę kosztów odtworzenia (odzyskania) danych i ponownej instalacji oprogramowania lub jego ponownego nabycia i uzyskania licencji.

17. STL Development Kijak Sp.j. nie odpowiada za szkody i utracone korzyści Nabywcy wynikające z konieczności przedłożenia sprzętu do naprawy oraz za wszelkie szkody Nabywcy wynikające z opóźnienia naprawy gwarancyjnej sprzętu.

18. W przypadku braku możliwości naprawy towar podlega wymianie. W przypadku braku możliwości naprawy lub wymiany zastrzegamy sobie prawo do zaoferowania Klientowi ekwiwalentnego towaru o nie niższych możliwościach użytkowych pochodzącego od innego producenta.

 

TERMIN REKLAMACJI:

Według obowiązujących przepisów, sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, czyli określenie, czy produkt będzie naprawiany czy nie (uznanie lub nie uznanie reklamacji). Czas procesu naprawy nie jest prawnie określony, mówi się o załatwieniu sprawy bez zbędnego opóźnienia. Biorąc pod uwagę przepisy, informujemy, ze reklamacje na towary, których serwisy znajdują się poza terenem naszego kraju, mogą trwać około jednego miesiąca, a nawet w wyjątkowych sytuacjach ten czas przekraczać. W wielu przypadkach, do urządzeń dołączona jest karta gwarancyjna pozwalająca na samodzielne reklamowanie urządzenia w serwisie producenta. Wówczas obowiązują Klienta okresy naprawy  przez serwis producencki określone w warunkach gwarancji producenckiej. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z serwisem: serwis@easywifi.pl

·          

            MAIL: serwis@easywifi.pl

         NIP: 573-284-47-57

         REGON:  243190908 , KRS : 0000452278

         Sklep EasyWiFi.pl, ul. Długa 1B, 42-263 Wrzosowa

        Czynne poniedziałek-piątek w godzinach: 9:00 do 17:00

HIT BLUETOOTH 3.0 SAMOCHODOWY ZESTAW GŁOŚNOMÓWIĄCY
99,00 zł
55,00 zł

Przechowalnia
Brak produktów w przechowalni


Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Porównywarka
Wybierz produkty do porównania
© Internetowy sklep EASY-WIFI. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.
Oprogramowanie KQS.store
Designed by Easy-WiFi.pl